Aku & Blog 1

Assalamualaikum w.b.t. ...

Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim aku nak bagitau yang aku dah ada blog sendiri. Waaahhh!! Rasa nak jerit nak bagitau kat satu dunia "Lihatlah Dunia! Ini blog aku!" . Terasa macam jakun sat. Hahaha. Nampak tak excited nya aku hari ni? Muka ada sinyum maaa..

Okay..okay.. Aku faham.. Mesti ada yang kutuk aku kan? "Haduuuu orang dah lama kot ada blog sendiri. Lambat doh..." or mesti ada bisik-bisik suara "Eh dia ni dah kenapa? Itu pun nak kecoh! Baru karang tajuk dah over-excited. Isi ntah apa-apa la tu nanti." or mungkin ada yang macam ala-ala simpati kat aku ni "Adoyaiii, kesian pulak kat minah ni, orang darjah satu lagi dah ada blog sendiri.." or maybe ada yang kongsi rasa teruja ni sama kan? Errr.. Ada ke? "Wah! Tahniah-tahniah! Akhirnya berjaya jugak blog kau timbul dalam list blogger yang aku follow walaupun agak lewat jugak laa..." Krik krik krik krik.. Errrmmm.. main ayat playsafe la ni, nak jaga hati kawan al-kisahnya. Ekekekee..

Walau apa pun kata-kata mereka, aku tetap terima kerana aku akui, aku memang baru buat blog. So nak tidakkan apa lagi kan? Yang penting bak kata cikgu English aku dulu : Better late than never ...

Macam mana tetiba aku nak buat blog? Haaa.. tang tu nanti aku ceritakan kat post yang seterusnya. Mesti memasing tak sabar nak tau kan..? Hahaha. Tetiba feeling cam diva pulak aku ni. Yang pasti aku yakin mesti ada yang berminat nak follow blog aku ni kan? EH! Secret of Me... benda-benda secret ni orang mesti teruja nak tau punya la. Confirm!









Comments

  1. Replies
    1. Terima kasih Hafiz Hafizol..saya budak baru belajar..neway thanks ye singgah..hehhee..

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Kembang Semangkuk Petua Orang Lama

KL Sentral > Padang Besar ... Bestnya Naik ETS!

Resepi : Cucur Badak Lembut dan Sedap